❤ Justyna i Piotrek ❤

Justyna i Piotrek są pierwszą parą, którą zaprosiłam na sesję zdjęciową w ramach mini rozgrzewki przed rozpoczęciem sezonu ślubnego (więcej...

Justyna i Piotrek są pierwszą parą, którą zaprosiłam na sesję zdjęciową w ramach mini rozgrzewki przed rozpoczęciem sezonu ślubnego (więcej informacji na ten temat możliwości wzięcia udziału w takiej sesji znajdziecie na końcu tego wpisu :)).

Zimą zazwyczaj unikam sesji plenerowych i skupiam się na fotografowaniu we wnętrzach. Zimowe sesje są zdecydowanie bardziej wymagające dla całej ekipy, słońce znika zdecydowanie za szybko, a w domu trzeba mieć przygotowany zapas leków i chusteczek, bo takie zimowe przygody często kończą się przeziębieniem. Postanowiłam jednak zaryzykować i spróbować swoich sił podczas wykonywania sesji pary. Na miejsce sesji wybrałam Las Wolski, który zaskoczył nas wyjątkowo śliskimi dróżkami, dlatego drugą połowę zdjęć wykonaliśmy na terenie Parku Decjusza w Krakowie.







To była pierwsza tego typu sesja w przypadku Justyny i Piotrka. Moim zdaniem wypadli znakomicie! Pomimo lekkiego stresu, od razu zaczęli pozować dokładnie tak, jak chciałam i moje instrukcje ograniczyły się do niezbędnego minimum. Pisałam już na Facebooku, że kluczem do udanej sesji w parze było w przypadku Justyny i Piotrka połączenie humoru, dystansu do siebie i chęci poznawania siebie nawzajem w nowej sytuacji. Tego typu sesje potrafią dostarczyć parom zarówno dużą dawkę dobrej zabawy, ale i są świetną okazją do nauczenia się o swojej partnerce/swoim partnerze czegoś nowego... Brzmi to jak udana randka lub wstęp do niej, prawda? ;) Dlatego gorąco zapraszam przed swój obiektyw nie tylko nowożeńców czy narzeczonych, ale także wszystkie pary, które chciałby udokumentować swój mniej lub bardziej wyjątkowy dzień.

W najbliższych tygodniach chciałabym zaprosić jeszcze jedną parę, która zaprosi mnie do siebie lub z chęcią wybierze się ze mną we wczesnowiosenny plener, a ja wykonam sesję za darmo. Zgłoszenia przyjmuję mailowo: barbara.duchalska@gmail.com - napiszcie mi coś o sobie, podeślijcie swoje wspólne zdjęcie, dajcie się trochę poznać i być może uda się nam spotkać na sesji w marcu lub na początku kwietnia :)

A teraz zostawiam Was już ze zdjęciami Justyny i Piotrka!























You Might Also Like

0 komentarzy