Mój rok 2016 w +100 zdjęciach!

To był intensywny rok! O ile początek był leniwy i dosyć pesymistyczny, marzec przyniósł nadzieję na zmiany związane z pozyskaniem śro...



To był intensywny rok! O ile początek był leniwy i dosyć pesymistyczny, marzec przyniósł nadzieję na zmiany związane z pozyskaniem środków na założenie firmy i zakup nowego sprzętu foto. O tym, jak wyglądał ten proces pisałam TUTAJ :) W 25 urodziny świętowałam otrzymanie pozytywnego rozpatrzenia wniosku, kilka tygodni później dzierżyłam w moich rękach swoją pierwszą pełną klatkę Canona 6D i rzeczy, dzięki którym moje zdjęcia wyglądają teraz lepiej, a praca idzie zdecydowanie bardziej gładko.

Przełomowe dla tego roku było dla mnie również wkroczenie w fotografię ślubną.  Dwukrotnie towarzyszyłam innym fotografom, zdobywałam cenne doświadczenie i przełamywałam lęki związane z tym tematem. Rok 2017 przynosi mi pierwsze samodzielne zlecenia, podczas których wreszcie będę mogła pokazać pełnie swoich możliwości. Już nie mogę doczekać się kwietnia, bo to właśnie wtedy zaczyna się mój sezon! ;)

Rok 2016 upłynął mi także pod znakiem mniejszych i większych podróży, spacerów i robienia zdecydowanie większej ilości lifestyle'owych zdjęć. Część z nich umieszczam na moich ulubionym EyeEm, gdzie zyski póki co nie są wysokie, ale myślę, że stałe rozbudowywanie tej bazy opłaci się dopiero w najbliższych miesiącach. Misje na EyeEm motywowały mnie do częstszego wychodzenia z domu z aparatem i szukania nowych inspiracji. Ten rok zapamiętam cieplej między innymi ze względu na mini wakacje nad morzem z Jackiem, wycieczkę do Doliny Chochołowskiej i samotne zwiedzanie Łodzi. Mój głód podróżowania bardzo urósł w tym roku i mam nadzieję, że uda mi się odhaczyć z listy w tym roku kolejne wymarzone miejsca.

Zostawiam Was z wyborem najbliższych mojemu sercu zdjęć z 2016 roku i życzę sobie, że za rok podsumowanie będę musiała podzielić na dwie tury! :D







Wystawa w MNK o polskiej modzie w PRL-u.






Sesja "Velvet Killer"


Dolina Chochołowska



Mielecka majówka.





Sesja zorganizowana z okazji Dnia Matki przez wizażystkę Katarzynę Czyrny <3


Zdjęcia dla Olvike Boulangerie.





Sesja "At ease!"



Sesja we współpracy z Alexandra Lace Lingerie.

Drugie spotkanie z Ewą!


Dni Mielca.












Pierwsze selfie wykonane nowym aparatem! <3






Ślub Izy i Maćka <3














Pierwsze poważniejsze próby fotografowania w moim mini studio :)



Trójmiasto!















Ślub Asi i Wojtka! <3

















Czarny Protest

Łódź.









Moje ulubione selfie w tym roku!

I na koniec zdjęcia z trzech sesji, które jeszcze nie mogą ujrzeć światła dziennego!



You Might Also Like

0 komentarzy