Wycieczka do lasu - #mylifestyle 03

8:34 PM



Ostatnia odsłona cyklu była poświęciona wycieczce do Trójmiasta (łapcie LINK). Tym razem nie brałam aparatu na drugi koniec Polski. Zdjęcia powstały podczas dzisiejszego spaceru w okolicach Kopca Kościuszki. Nie było mnie tam już całe wieki (jedyna wcześniejsza wizyta przypadła jeszcze na okres przed rozpoczęciem studiów) i już od dłuższego czasu miałam w planach powrót w te tereny. Z pierwszej wycieczki pamiętałam przede wszystkim to, że napotkanie drugiego człowieka graniczyło wtedy z cudem (a był środek lata). Tym razem spacerowiczów i amatorów różnych sportów było zdecydowanie więcej; za to zabrakło mi już trochę jesiennego klimatu na drzewach. Liście stworzyły piękne pomarańczowe dywany na podłożu, na koronach drzew zapanowała już zima. Żałuję też, że brakło nam już czasu na zwiedzenie chociaż fragmentu Lasu Wolskiego, otaczającego zoo - tę wizytę przełożę już pewnie na wiosnę, a póki co zostawiam Wam do oglądania dzisiejsze późnojesienne zdjęcia :)

Zdjęcia zostały obrobione w Photoshopie przy pomocy mojej nowej operacji: "Forest Fairytale". 












































You Might Also Like

0 komentarzy

POPULARNE POSTY

ZOSTAŃ FANKĄ/FANEM NA FACEBOOKU: