Reportaż ślubny - ♥ Asia i Wojtek ♥

Kilka tygodni po mieleckim ślubie Izy i Maćka, z którego zdjęcia pokazywałam Wam w jednym z wcześniejszych wpisów, na horyzoncie pojawiła s...

Kilka tygodni po mieleckim ślubie Izy i Maćka, z którego zdjęcia pokazywałam Wam w jednym z wcześniejszych wpisów, na horyzoncie pojawiła się możliwość stworzenia kolejnego reportażu ślubnego i ponownego wcielenia się w rolę drugiego fotografa.

Dostałam tylko jedną misję specjalną - sfotografowanie kotów, a jak już dobrze wiecie, takie zadania to dla mnie sama przyjemność ;)

Ślub cywilny odbył się na początku września w dawno nieodwiedzonym przeze mnie Rzeszowie. Wyzwaniem było oczywiście wykonanie dobrych ujęć w krótkim czasie i mniejszym wnętrzu niż ostatnio. Moment samej ceremonii chyba zawsze będzie dla mnie najbardziej stresujący. Na szczęście szybko okazało się, że Asia i Wojtek to supermiła para i wyluzowana para, którą fotografuje się z przyjemnością.

PS W przyszłorocznym grafiku pojawiło się już kilka zajętych terminów! :)




























































































You Might Also Like

0 komentarzy