Mój pierwszy reportaż ślubny! – ❤ Iza i Maciek ❤

7:57 PM


Od dłuższego czasu marzyłam o wykonaniu pierwszego zlecenia ślubnego. Do realizacji tego zamiaru brakowało mi tylko niezawodnego sprzętu i odważnej Młodej Pary. Jak już wiecie – sprzęt już jest, a końcem lipca udało mi się także zyskać zgodę Izy i Maćka na sfotografowanie ich wyjątkowego dnia. Kilka dni temu pisałam na Facebooku, że w tym przypadku spełniłam rolę drugiego fotografa, ucząc się czujnie pod okiem super utalentowanej Ali Brzosteckiej. Ala ma już kilka zleceń ślubnych za sobą, których efekty możecie oglądać na jej fanpage'u.

Wejście w rolę drugiego fotografa było dla mnie nowością i pozwoliło mi zrzucić z siebie trochę stresu (przed dniem ślubu nie mogłam zasnąć do 4 nad ranem). Sama jestem zadowolona z efektów, wiem już też, co poprawię przy następnej okazji. Oznacza to oczywiście, że po pięknym i świetnie zorganizowanym ślubie Izy i Maćka mój apetyt na realizację własnych zleceń tylko się zaostrzył! Teraz tylko czekam na kolejne odważne pary! ;)

(Żeby oglądnąć zdjęcia w lepszej jakości - kliknijcie w pierwsze z nich i zmieniajcie je za pomocą strzałek)







Podczas robienia zdjęć nie mogło u mnie zabraknąć najmniej zestresowanych uczestników całego ślubnego zamieszania, czyli zwierzaków :)

Zdjęcie z sesji narzeczeńskiej (w prawym górnym rogu) jest oczywiście autorstwa Ali:)































Nie zabrakło także wielu uroczych momentów z dziećmi w rolach głównych!

















Gdy Ala zajmowała się robienie zdjęć grupowych, ja krążyłam między gośćmi...

...wchodząc w rolę stereotypowego paparazzo ukrytego w krzakach ;)






























































You Might Also Like

0 komentarzy

POPULARNE POSTY

ZOSTAŃ FANKĄ/FANEM NA FACEBOOKU: