Edytorial "Enjoy the silence" - publikacja i okładka w beau NU Magazine!

9:32 PM

Tak się jakoś szczęśliwie złożyło, że w odstępie niecałych dwóch tygodni mogę pokazać Wam zdjęcia z kolejnej publikacji w magazynie. W obu edytorialach pozowała Maja, którą znam już dobrych kilka lat. Do tej pory razem stworzyłyśmy materiał na co najmniej połowę fajnego portfolio i... do głów nadal wpadają nam nowe pomysły ;) Tym razem efekty naszej pracy możecie oglądać w beau Nu Magazine.

Numer możecie kupić w wersji drukowanej i online TUTAJ.



Na okładce wylądowała nasza ulubiona "lolitka"




Zdjęcia, które pokazuję Wam dzisiaj, powstały prawie rok temu, dosłownie kilka dni po obronie mojej pracy magisterskiej. W ciągu piątego roku studiów aparat ciągle leżakował w torbie, podczas gdy ja dzielnie zdawałam egzaminy i pociłam się nad rozgrzaną od pisania kolejnych stron pracy klawiaturą. Trochę bałam się powrotu do fotografowania, dlatego stwierdziłam, że muszę zacząć od małej rozgrzewki wykonanej w miłym towarzystwie zaufanej modelki i kumpeli. Dlatego zaprosiłam Maję do swojego mieszkania, gdzie mogłyśmy swobodnie eksperymentować i plotkować.
Stylizacje, makijaże i fryzury powstawały spontanicznie. Wiedziałam tylko, że chcę użyć dużo rozświetlacza i wygrać batalię o światło z paskudnymi deszczowymi chmurami, które krążyły nad Krakowem od kilku dni. Było super ciemno, słońce chowało się trochę szybciej niż myślałyśmy, ale dałyśmy radę i zrobiłyśmy naprawdę fajny zestaw modelingowych odsłon: naturalną, lolitkową i retro/kobiecą. Wszystkie ubrania wykorzystane podczas sesji pochodzą z second handów albo dostałam je z drugiej ręki.
I na koniec ciekawostka i arcyprosta zagadka dla Was! Jedno z prezentowanych zdjęć/lub para zdjęć powstało/-a kilka miesięcy później, gdy między innymi testowałyśmy możliwości mojej uroczej wbudowanej lampy błyskowej (tuż przed sesją "At ease!"). Maja praktycznie nie ma na nim/-ej makijażu. Już wiecie? Napiszcie w komentarzu! ;)











You Might Also Like

0 komentarzy

POPULARNE POSTY

ZOSTAŃ FANKĄ/FANEM NA FACEBOOKU: